Startpakke

Startpakken er den perfekte gave til én du holder af. Med en startpakke i hånden, bliver du introduceret til golf på bedste vis med professionel undervisning, lån af udstyr og socialt samvær med andre nye golfspillere. Vi vil gøre vores allerbedste for at give dig den bedste start på livet som golfspiller!

Startpakken bliver leveret i en eksklusiv æske indeholdende et gavekort til Prøvemedlemskab i Dragsholm Golf Club.

Herunder kan du se det specifikke indhold af startpakken. Hvis du har spørgsmål, særlige ønsker eller præferencer, står vi klar til at hjælpe dig.

Udstyr:

Der kan lånes udstyr i hele begynderperioden.

Undervisning:

Klubbens PGA professionelle træner og frivillige står klar til at hjælpe dig godt i gang med golfsporten. Tilbuddet inkluderer et grund forløb hvor alle elementer af golfsvinget bliver gået igennem.

Faciliteter:

Du kan frit benytte vores dejlige træningsområder, putting greens og driving range, samt fri adgang på vores par-3 bane og 9-huls bane.

Varighed:

Begynderperioden varer 3 måneder fra indløsning af gavekortet.

Opstart på valgfri dato

Ekstra:

Der vil være mentorer som får dig videre ind i klublivet. Der er begynderturnering hver Tirsdag. Du får en velkomstpakke med bolde, tees, marker og regel bøger

Kontakt:

Har du spørgsmål til Startpakken eller ønsker du at indløse dit gavekort bedes du kontakte os på: tlf: 61 66 23 59, mail: info@dragsholmgolfclub.dk

Pris:

795,- (kan købes i klubben eller online ved at klik her)