Tirsdagsklubben

Tirsdagsklubben er et tiltag fra bestyrelsens side gående på at fremme medlemmer af Dragsholm Golf Clubs (DGC) mulighed for at; a) spille sjov golf og derigennem indgå i en form for sportsligt socialt fællesskab, og b) evt. få afprøvet sine muligheder med spil på 18 huls banen, for evt. senere overflytning til denne medlemsform. Der betales ikke kontingent til Tirsdagsklubben.

Spilleform og tider

TIRSDAGSKLUBBEN er for dem der:

• Har meldt sig ind i DGC efter endt prøvemedlemskab på 3 måneder, og har et HCP større end 36.
  • Er ung senior eller senior spiller i DGC med et HCP større end 36.
  • Uanset handicapstørrelse (HCP), er medlem i DGC, og hvor tirsdag aften måske bedst passer ind tidsmæssigt til golfspil.
  • Fortrinsvis ikke er medlem i andre af vore klubber i klubben. Medlemmer fra Kanonklubben, som evt. vil overgå i et medlemskab til 18 huls banen, er selvfølgelig også meget velkommen.
  • Ønsker at spille golf og komme ned i HCP 52, således at 18-huls banen er mulig at spille på.