et besøg værd

Spil & spise

hver fredag fra kl. 13.00 - kr. 395,-

greenfee, baneguide, range bolde & dagens ret

Gælder fra d.19 maj

Kan ikke kombineres med andre rabatter​

Greenfee Priser

18 – hullers bane:

Den aktuelle greenfeepris fremgår af Golfbox ved tidsbestilling. Prisen varierer alt efter tid på dagen, ugedag og sæson. Minimumsprisen pr. greenfee vil dog altid være kr. 300,- efter at en rabat er fratrukket. Greenfee gælder for hele dagen. Prisen for dagsbillet ved 2 bestilte tider er den dyreste af de 2.

Handicap: Greenfeespillere med et handicap på max. 53,9 har adgang til banen.

Gæsterabat: Er du gæst hos et af klubbens medlemmer (gælder ikke flex, passiv medlemmer og flex gæste medlemmer), ydes der op til kr.100,- i rabat på aktuel dagspris. Der gives rabat på maks. 3 gæster pr. medlem som spiller i samme bold, og minimumsprisen pr. greenfee er kr.300,-

Rabatten fratrækkes automatisk når du bekræfter din starttid.

Fritspilsaftaler: I perioden 01/04-2024 til 31/10-2024 er der indgået fritspilsaftaler med Kalundborg GK for alle fuldtidsmedlemmer.​

9 huls banen (Pay & Play for alle)

Greenfee voksen kr.200,- prisen gælder hele dagen. Ønsker du at spille flere runder skal tiden bestilles på golfbox.

Handicap: Ingen handicap nødvendig.

Gæsterabat: Er du gæst hos et af klubbens medlemmer (gælder ikke flex, passiv medlemmer og flex gæste medlemmer), ydes der op til kr.50,- i rabat på aktuel dagspris. Der gives rabat på maks. 3 gæster pr. medlem som spiller i samme bold.

​                                  TILBUD

Par 3 banen (Pay & Play for alle)

Greenfee voksen kr.100,- prisen gælder hele dagen. Ønsker du at spille flere runder skal tiden bestilles på golfbox.

Handicap: Ingen handicap nødvendig.

Gæsterabat: Er du gæst hos et af klubbens medlemmer (gælder ikke flex, passiv medlemmer og flex gæste medlemmer), ydes der op til kr.25,- i rabat på aktuel dagspris. Der gives rabat på maks. 3 gæster pr. medlem som spiller i samme bold.

TILBUD

Juniorer

Greenfee Junior u18, spiller til en reduceret pris svarende til 50% af dagspris. Rabatten fratrækkes automatisk.

DGC er medlem af “Gensidig gratis greenfee ordning for 3 juniorspillere pr. 1 fuld betalende voksen”​

Øvrige priser:

Baneguiden

Driving range bolde sammen med greenfee

Driving range bolde (ubegrænset)

75,-

Halvt golfsæt

Trolley

Halvt golfsæt, senior

Golf buggy (bil)

300,

Klubben råder over 5 golf buggyer (bil). Buggyer bestilles via Golfbox ved bestilling af starttid.

Ved leje af golfbil skal du minimum være fyldt 18 år og have gyldigt kørekort.

Hund tilladt i snor.

"Hvad siger vores medlemmer ?"

Herunder kan du hører hvad vores medlemmer mener om vores omgivelser.

"God motion og fælleskab"

"Fantastisk bane og hygge"

Ring:61 66 23 59 ​Sekretariats Åbningstider:

Mandag:          Efter aftale
Tirsdag:            Efter aftale
Onsdag:           Efter aftale
Torsdag :         Efter aftale
Fredag:            Efter aftale
Lørdag:            Efter aftale
Søndag:           Efter aftale

Du er også velkommen til at sende os en mail:

info@dragsholmgolfclub.dk

CVR: 27168663

Golfsvinget 1, 4540 Fårevejle

Klik her for rutevejledning

Dragsholm Golf Club

Vi har et af Sjællands største golfanlæg anlagt smukt for foden af Vejrhøj-buen i det smukke Odsherred. Vi garanterer udfordringer for golfspillere på alle niveauer.