Seniorklub

Formål:

At fremme golfspillet og fællesskabet blandt medlemmerne.

Medlemskab:

Som medlemmer kan optages registrerede medlemmer af Dragsholm Golf Club som er fyldt 50 år og har handicap 48 eller mindre.​Kontingent er kr.350 om året inkl. præmiepenge. Kontingent bør betales senest 1.april. Betaling af kontingent og udflugter kan ske til kassereren ved indmelding eller til Seniorklubbens konto i Danske Bank, Reg.nr. 9570 konto nr. 13365245 (Angiv Navn og DGC nr.). For dem der ikke har netbank kan beløbet indbetales på spilledagen.

Aktiviteter:

Der spilles hver tirsdag. I løbet af sæsonen gennemføres både individuelle turneringer og holdturneringer med en variation af turneringsformer samt besøg på andre baner. Der er fællesspisning og præmier efter spillet anden tirsdag i måneden. Spisningen betales til restauranten.

Aktiviteterne er angivet i ”Seniorklubbens program”

Tirsdagsrutiner:

Mød op senest kl. 8:30 og find brikken med dit navn og læg den i æsken med “spiller idag”. Udfyld scorekort med navn, hcp og antal tildelte slag og tag det med dig.

Vær parat i klubhuset kl 08:40, hvor Turneringsleder har sat hold ved lodtrækning og vil offentliggøre holdene.

Der slås ud kl 09:00 fra 1. hul samt så mange huller på bag-9 som nødvendigt. I april måned startes 1 time senere, se iøvrigt program.